December-editie AmstelveenZ Magazine is uit!

Amstelveen - De nieuwe editie van AmstelveenZ Magazine wordt vanaf vandaag verspreid in Amstelveen en omstreken. Het dikke december-nummer (84 pagina's) staat grotendeels in het teken van de feestelijke decembermaand. 

Ook in dit magazine (nummer 54) vind je weer de vertrouwde rubrieken Het roer om, Libris Onbegrensd, Mijn Verhaal, en Kids in de Spotlight en zijn diverse Amstelveners en ook Amstelveense ondernemers aan het woord.

Aangrijpend is het verhaal van Joanna Bridge, die vertelt over haar tragische en bizarre kerstavond in 1981.

Ook vind je de Top 25 best gelezen nieuwsberichten in 2020 (tot december). En natuurlijk is er ook weer puzzelplezier. Speciaal voor de feestelijke decembermaand hebben we ook weer diverse culinaire aanraders van lokale ondernemers opgenomen. 

Wij wensen iedereen veel leesplezier en een fijne decembermaand!

AmstelveenZ Magazine wordt (met uitzondering van brievenbussen met NEE-NEE-stickers) verspreid in heel Amstelveen,  Nieuw Oosteinde (Aalsmeer) en Ouderkerk aan de Amstel. Heeft u op 10 december nog geen magazine ontvangen? Wij horen het graag via info@amstelveenz.nl. Het magazine is ook bij diverse centrale ophaalpunten af te halen.


Meer nieuws

Vrije Tijd, Recreatie & Natuur gisteren 15:40

Boswachters intensiveren controles op honden in Amsterdamse bos

Amstelveen – De boswachters in het Amsterdamse bos houden tot en met april 2021 intensievere controles op het hondenbeleid: de boswachterij richt zich daarbij op het struinen en jagen van honden in bospercelen én het opruimen van hondenpoep door baasjes. 

Advertorial Winkels gisteren 10:17

Delicatessenzaak MayVy start 2021 met #MeandMayVy campagne: win diner voor 4

Amstelveen - Eigenaresse Willow Le is maar wat trots op haar pas geopende zaak MayVy op het Kostverlorenhof. Als ondernemer zit zij niet stil en start 2021 met een leuke promotiecampagne. ‘Goed eten én goede energie is waar het bij MayVy om draait’, vertelt de Vietnamese Willow. ‘En om onze producten onder de aandacht te brengen heb ik een social media campagne bedacht: #MeandMayVy .’