Delicatessenzaak MayVy start 2021 met #MeandMayVy campagne: win diner voor 4
Amstelveen - Eigenaresse Willow Le is maar wat trots op haar pas geopende zaak MayVy op het Kostverlorenhof. Als ondernemer zit zij niet stil en start 2021 met een leuke promotiecampagne. ‘Goed eten én goede energie is waar het bij MayVy om draait’, vertelt de Vietnamese Willow. ‘En om onze producten onder de aandacht te brengen heb ik een social media campagne bedacht: #MeandMayVy .’
Willow legt uit hoe de campagne in zijn werk gaat: ‘Ik wil mijn klanten graag bedanken en geef ze 10 procent korting op hun volgende bestelling. Het enige wat zij hiervoor moeten doen is het tonen van een verhaal dat zij op hun social media hebben geplaatst over een product van MayVy met foto’s en de hashtag #MeandMayVy. Je mag zo vaak posten als je wilt, want elke post is goed voor 10 procent korting op je volgende bestelling.’
Favoriete producten delen
Meedoen is volgens Willow supersimpel en ze zou het leuk vinden als klanten in hun post hun kennis er ervaring delen van hun favoriete product. ‘Zo kun je bijvoorbeeld vertellen over je favoriete gerecht of je kennis over het merk of waar het product vandaan komt. Ook tips over hoe het product als ingrediënt te gebruiken zijn van harte welkom. En de post mag in het Vietnamees, Engels of Nederlands’, vult ze aan.
Klantenbinding
Een slimme zet van eigenaresse Willow Le, die haar marketing achtergrond feilloos weet in te zetten. ‘Ik creëer hiermee een community van mensen die de passie voor heerlijke Aziatische producten delen.’
Diner voor 4
Naast deze kortingsactie via social media wil ze de klant die de meeste likes heeft of waarvan de post het meest is gedeeld, bedanken met diner voor 4 personen. Dit zal uiteraard geheel door MayVY worden bereid en thuisbezorgd. De actie loopt tot 14 februari 2021, dus posten maar via Facebook, Instagram of YouTube en vergeet niet de hashtag #MeandMayVy te vermelden.
Dit betreft een partnerbijdrage