Dubai chocoladeletter van Patisserie Prenger: feestelijke smaaksensatie voor Sinterklaas
Amstelveen - De Dubai-reep kwam een paar weken geleden groots Nederland binnen, mede dankzij de fanatieke reporters op TikTok. Binnen no time stonden er lange rijen voor de verschillende verkooppunten van deze heerlijke chocoladereep, gevuld met pistache praliné en crunchy Kunefe. Bij Patisserie Prenger vliegen de repen al weken over de toonbank. Tijd om de reep in een feestelijk jasje te steken. Het resultaat mag er zijn: een met de hand vervaardigde Dubai chocoladeletter voor Sinterklaas.
Met de hand vervaardigd
De ambachtelijke Dubai chocoladeletters zijn de ultieme verwennerij. Met een gewicht van ongeveer 200 gram en de welbekende vulling van smeuïge pistache praliné en Kunefe, zijn deze letters een lust voor het oog én de smaakpapillen. De letters worden met de hand vervaardigd, wat elk exemplaar uniek maakt. De finishing touch? Een schitterende eetbare gouden spray. De chocoladeletter komt in een luxe doos, waardoor het een leuk cadeau is om te geven én te krijgen.
Meesterwerk
De Dubai chocoladeletter is verkrijgbaar in de letter S, in de smaken melk- en witte chocolade. Geniet van dit meesterwerk uit Dubai, gemaakt in de Amstelveense bakkerij van Patisserie Prenger. De luxe uitziende chocoladeletters kosten €16,95 en zijn verkrijgbaar bij diverse supermarkten in Nederland, België en Duitsland en natuurlijk bij Patisserie Prenger aan de Amsterdamseweg en in winkelcentrum Groenhof. Kijk voor alle verkooppunten op www.dubailetter.nl. Hier kun je tevens terecht voor het bestellen van deze feestelijke smaaksensatie.
Bedrijven opgelet
Op zoek naar een origineel cadeau voor personeel en/of zakenrelaties? De Dubai chocoladeletters zijn te personaliseren met jouw bedrijfslogo. Voor meer informatie kun je terecht op www.dubailetter.nl.
Patisserie Prenger
Amsterdamseweg 148 & Winkelcentrum Groenhof
020 641 24 08
info@patisserieprenger.nl
www.patisserieprenger.nl
Dit artikel verscheen eerder in de november-editie van AmstelveenZ Magazine, nummer 93.