Het modesucces van Amstelveners Adam Tasi en Christiaan Sijnen

Het modesucces van Amstelveners Adam Tasi en Christiaan Sijnen Foto: Amstelveners Christiaan Sijnen (l) en Adam Tasi (r) op de Zuidas in Amsterdam

AMSTELVEEN - Ze startten niet lang geleden tegen de stroom in met een fysieke herenmodewinkel aan de Amsterdamse Zuidas. Waar onlinemodewinkels als paddenstoelen uit de grond schoten, waren Amstelveners Adam Tasi en Christiaan Sijnen er heilig van overtuigd dat persoonlijke aandacht, gerichte service en pure kwaliteit de doorslag geven in de wereld van mid-high mannenmode. En ze kregen gelijk: nu twee jaar verder is Gentlemen’s Place (GP) volledig tot wasdom gekomen en uitgegroeid tot een vaste spelers in deze omgeving.

Gentlemen’s Place is niet meer weg te denken uit het belangrijkste zakencentrum van Nederland en de vorig jaar in oktober geopende winkel aan de Zijdstraat in Aalsmeer krijgt ook haar gestalte. Dagelijks is het in de stijlvol en gezellig ingerichte zaken een komen gaan van leuke, enthousiaste mensen.

Thuis
Het succes van Gentlemen’s Place? Adam en Christiaan verwelkomen iedere klant met een aanstekelijke openheid, een warme (stevige) hand en een professionele blik. Je voelt je er als klant direct thuis en het is alsof je het eigenaarsduo al jaren kent, ook al ben je net binnen.

Sterke merken
En geheel niet onbelangrijk, ze hebben natuurlijk echt verstand van herenmode. Ze geven geregeld zeer interessante masterclasses (*) waar je als man heel veel van kan opsteken. Met stijlvolle merken als Profuomo, Vanguard, Cavallaro, Benvenuto, Denham, Ted Baker (en nog meer) inclusief een stijlvolle collectie Greve-schoenen loop je er dankzij Gentlemen’s Place binnen de kortste keren gelikt bij. Nieuw en een noviteit zijn de vlek- en reukloze overhemden van Labfresh: je kan eindelijk met een gerust hart morsen, cola of wijn is geen probleem meer.

Eigen kledinglijn
Maar inmiddels krijgt de eigen, stijlvolle kledinglijn ‘GP’, ook vorm en dat belooft bijzonder veel goeds. ‘Bloed, zweet en heel veel uren tekenen, passen, opnieuw tekenen en op en neer naar Italië,’ zegt Christiaan. ‘De eerste reacties zijn zeer positief. Kijk dit is een colbert van onze nieuwe lijn (zie foto).’ Eerlijk is eerlijk: aan stijl en vernieuwing bij Gentlemen’s Place geen gebrek.

Service
Het is vooral ook de snelle en directe service die door klanten van Gentlemen’s Place wordt gewaardeerd en de winkels heeft doen uitgroeien tot een geliefd adres. ‘Qua inkorten of aanpassen laten wij niemand de deur uitgaan zonder dat het op maat wordt gemaakt. Al is het 2 cm inkorten van de mouwen. Het moet perfect zitten. We doen nooit concessies in kwaliteit’, zegt Adam.

Gouden mix
Het is een gouden mix van belangrijke factoren als fysieke aandacht, service, kwaliteit, merken, gezelligheid en professionaliteit die Gentlemen’s Place tot iets bijzonders maken. En dat moet je als man zeker ondervinden. Adam en Christiaan verwelkomen je graag.

* GP Masterclass
Je leert in 60 minuten de geheimen van het maken van een perfect indruk. De eerste indruk die mensen - klanten - van jouw bedrijf hebben, is belangrijk. Je hebt slechts 2 seconden om hun aandacht echt te grijpen. Waarschijnlijk weet je dat al. Maar wist je dat de mensen die jouw bedrijf vertegenwoordigen minstens zo’n grote – en misschien wel een grotere – invloed hebben? In De Stijl Masterclass neemt Gentlemen's Place jou en/of je team mee in de wereld van stijl, etiquette en non-verbale communicatie. Zodat jouw bedrijf en de medewerkers de indruk maken waarmee je je succes en omzet verhoogt.  Interesse? Mail naar info@gentlemensplace.com

(advertorial)


Reacties