Winkelcentrum Kostverlorenhof: feestelijke onthulling vernieuwde plattegrond, huisstijl en website
Amstelveen - Op woensdag 30 augustus was het feest in Winkelcentrum Kostverlorenhof. Het winkelgebied heeft een rebranding ondergaan. Met vernieuwde plattegrond, een gloednieuw logo én een nieuwe website. De nieuwe plattegrond en logo werden afgelopen woensdag op feestelijke wijze onthuld door wethouder Adam Elzakalai in bijzijn van winkeliers en organisatie van het Kostverlorenhof.
Het kleurrijke logo symboliseert de diversiteit van het aanbod, de verschillende nationaliteiten die het winkelgebied bezoeken en de inclusiviteit voor bezoekers met elk budget.
Vruchtbare samenwerking
Deze nieuwe uitstraling plaatst Kostverlorenhof op de kaart als een aantrekkelijk winkelgebied en is mede mogelijk gemaakt door de financiële steun van de Provincie Noord-Holland. De ondernemers van Kostverlorenhof werken samen in de Bedrijven Investeringszone (BIZ-vereniging), een ondernemersinitiatief waarbij de gemeente collectieve bijdragen int en deze als subsidie uitkeert om het economisch functioneren van het gebied duurzaam te verbeteren.
In september 2019 bestond Kostverlorenhof vijftig jaar. Het feestelijke jubileumjaar werd in de kiem gesmoord door corona, maar de ondernemers besloten om niet stil te gaan zitten. De rebranding van het winkelgebied draagt bij aan de aantrekkelijkheid voor bezoekers uit de directe omgeving, maar ook ver daarbuiten. Kostverlorenhof is een levendig winkelgebied en beperkt zich niet tot alleen het overdekte centrum. Daarom is ervoor gekozen om in de naamgeving vooral te spreken over Kostverlorenhof en Kostverlorenhof Winkelgebied.
Aanbod
Meer dan 45 winkels en speciaalzaken, waaronder een bakker, slager, opticien, apotheek, slijterij, bloemisten, beautysalon, stomerij, yogastudio, telefoonreparatie, printshop, kleding, sportscholen, kappers, drogisterijen en ook een eroticawinkel, kenmerken de veelzijdigheid van Kostverlorenhof. Voor een breed scala aan aanvullende producten en diensten kun je hier terecht bij bekende ketens zoals Albert Heijn, Kruidvat, Bruna en Dirk van den Broek.
Daarnaast staat Kostverlorenhof bekend om haar culinaire aanbod. Met zo’n 20 aanbieders van vele internationale keukens en gerechten, hebben bezoekers een ruime keuze als het gaat om dineren, lunchen of een snelle afhaalmaaltijd. Heerlijk dineren op het terras aan het water, een lekker broodje voor de lunch of een ambachtelijk ijsje, dit alles maakt Kostverlorenhof Winkelgebied veel meer dan een buurtwinkelcentrum.
Bereikbaarheid
Kostverlorenhof is uitstekend bereikbaar, gelegen op slechts 200 meter van de Beneluxbaan en tramhalte Zonnestein. Er is ruime parkeergelegenheid beschikbaar, waarbij de eerste twee uur parkeren gratis zijn met de blauwe kaart. Bovendien kunnen automobilisten er profiteren om goedkoop te tanken. Met daarbij een aantrekkelijk aanbod voor een grote diversiteit aan bezoekers met ieder een eigen budget, luidt de slogan dan ook: "Kostverlorenhof, bereikbaar voor iedereen."
Voor meer informatie over Kostverlorenhof Winkelgebied en om op de hoogte te blijven van nieuws en activiteiten, kun je terecht op www.kostverlorenhof.nl en kun je Kostverlorenhof volgen op Facebook en Instagram.
De gezamenlijke ondernemers van Kostverlorenhof Winkelgebied heten je van harte welkom!