De Bijenkorf koppelt klanten tijdens date-evenement op Valentijnsdag
AMSTELVEEN - De Bijenkorf heeft grootse plannen voor Valentijnsdag dit jaar. op 22 januari start de nieuwe campagne Hello Beautiful die uitdraagt dat iedereen mooi en bijzonder is. Hiervoor wordt samengewerkt met dating app Happn.
Het idee van Hello Beautiful is dat op Valentijnsdag de online- en fysieke wereld samenkomen. Op 14 februari kunnen gebruikers van Happn elkaar namelijk ontmoeten tijdens het zogeheten 'happn hour' in alle filialen van de de Bijenkorf. De campagne richt zich verder op diversiteit en de schoonheid in ieder mens.
Kaarten
Klanten krijgen bij elke aankoop een kaart om iemand anders een compliment mee te geven. Ook via de website van de Bijenkorf kan men complimenten uitdelen. Daarnaast is er in de etalages een verscheidenheid aan mensen te zien en zijn deze beelden te bewonderen bij een tentoonstelling in het trappenhuis van het filiaal in Amsterdam. Fotograaf Anne Claire de Breij maakte de beelden voor de campagne.
Happn
Gebruikers van dating-app Happn kunnen het profiel van de Bijenkorf liken waarna zij een uitnodiging krijgen voor een drankje. Op 14 februari is er van 17.00 tot 19.00 in alle winkels van de Bijenkorf een happn hour. De app laat je normaal gesproken de gebruikers zien met wie je al eens paden hebt gekruisd. Tijdens dit evenement kun je gelijk een echt gesprek beginnen!